Hmm...

Nu är snart januari slut och jag har ingen aning om vart den tog vägen??


Tänker ständigt och jämt på mina skolarbeten som jag
inte gjort från min Lärarutbildning.

Men av någon anledning kommer jag aldrig igång med dem. :(


Har idag varit hemma med yngste sonen som haft feber.

Han mår bättre och ska till skolan imorgon. :)


Jag har insett att jag inte passar för att äta efter LCHF.

Äter fortfarande smör, creme fraiche, grädde m.m.
Undviker kolhydrater såsom bröd, pasta, ris och potatis.
Men att låta bli att äta frukt låter för mig helt omöjligt.

Jag ska försöka komma igång med min träning vilket
går väldigt dåligt just nu.

Hoppas att du har det bra?

Ha det bäst!

Tjing!



Jag tvingas använda min duffel även om det regnar.
Dragkjedjan i min "regnjacka" har gått "sönder". :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0