Fredriksdals friluftsmuséum :D

Idag började jag jobba igen efter nästan 3 veckors ledighet.
Kändes tufft att gå upp i morse med tanke på att jag inte kunde
somna igår och fick typ 4 timmars sömn. :/
Vi skulle träffas på Fredriksdal i morse.
Det var ganska kallt så min hemstickade halsduk och mina
hemstickade raggsockor värmde skönt! :)
Vilket underbart ställe! :)
Kommer definitivt åka dit fler gånger!
Maten och motionen har gått bra idag! :)
Till frukost i morse åt jag två kokta ägg och drack en kopp the med mjölk.
Till mellanmål ett kokt ägg och en kopp kaffe med mjölk.
Till Lunch åt jag LCHF broccoligratäng med gravad lax och lite majs.
Till kvällsmat blev det en stekt "hamburgare" och smörstekta
konserverade kantareller/äggröra och kryddad créme fraiché.
Stekräknaren står på drygt 7000 steg, har inte varit ute
med hunden på hennes kvällspromenad än.
Ha det bäst!
Tjing!
Sofiero slottspark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0