Mitt liv är faktiskt helt ok. :)






 

Jag är så tacksam för alla mina nära och kära. :)

Vi har haft en underbar helg och idag har vi tvättat massor med kläder.

Nu har sönerna badat och ligger i sina sängar. :)

Själv sitter jag här i soffan med laptopen i knät och kollar på True Talent. :)


Hoppas att du har haft en bra helg!


Ha det bäst!

Tjing!



Närbild på godsakerna som jag bjöd på i torsdags morse till frukost på jobbet.
Gorgonzola, fikonmarmelad, gröna vindruvor, plommonmarmelad med kardemumma,
kryddost, krusbärsmarmelad, brieost m.m.


Kommentarer
Postat av: Jimmie

Mums vad gott med en massa ostar, bra tips till helgen :)

2011-10-27 @ 13:23:16
URL: http://varldensbastamatblogg.blogg.se/
Postat av: Tant Marit

Mmmmm, vad mumsigt det ser ut! Jag skall ha tjejmiddag 3 december, fast den här gången skall jag enbart ha ost och vad som passar med sot hade jag tänkt. Det blir så mycket tung mat i december i vilket fall, så...

men nu undrar jag VAR hittar jag plommonmarmeladen? Går det att köpa? Har du några andra förslag till tillbehör? Fikonmarmelad har jag redan köpt! ;-)

2011-11-22 @ 17:39:35
URL: http://tantmarit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0