En hyffsat bra dag! :)

  Idag har varit en ganska bra dag. Allt har rullat på som vanligt på jobbet. J

Nu sitter jag på äldste sonens innebandy träning och lillebror sitter bredvid och spelar på min mobil. ;)

 

Funderar på om jag ska ta och börja sjunga i kör?!

Har tidigare sjungit Gospel i 6 år vilket var såå kul! J

Får väl ta och kolla upp det lite närmare för att se om det finna någon intressant kör?!

 

Frös in rönnbär igår som idag ska kokas till gelé.

I kväll när jag kommer hem ska jag gå ut i parken och plocka Aronia bär. J

De ska också frysas innan jag kan använda dem. Har läst mig till att de smakar bättre då.

 

Annars så hoppas jag att jag ska sova bättre i natt än vad jag gjorde natten som varit.
Var väl rädd att jag skulle försova mig igen. L

 

Annars så är livet som vanligt, jag går varken upp eller ner i vikt. Vägde mig i morse
och då vägde jag 100,8 kg. Det har jag vägt i ca 1 månad nu. Måste börja träna och
röra mig mer så att jag förhoppningsvis börjar gå ner lite i vikt.

 

Har lite för många projekt på G vad det gäller mitt handarbetande så jag vet
inte riktigt var jag ska börja?! Men det ger sig nog med tiden.

 

Har i alla fall tänkt sticka ett par raggsockor till mig själv.
I garnet som jag köpte i somras på marknaden i Tingsryd. J

 

Skulle även vilja sticka mig en poncho med garnet som jag köpte på Tradera.
Är även sugen på att göra en basker eller mössa.

 

Önskar ibland att dygnet hade fler timmar, men det är ju tyvärr bara 24 st. på en dag.

 

Livet går vidare och idag är det redan torsdag. Vars tog den här veckan vägen? ;)

Ser fram emot morgondagens frukost på jobbet. Ska bli spännande att se vad J har fixat till oss.
Han ”hotade” med knäckebröd och smör idag.
Frågade honom om det blev vatten till men ha lovade i alla fall att det skulle finnas kaffe. J

 

För er som har läst så här långt så är det strax slut.
Om ni orkade läsa så hoppas jag att det inte var allt för ointressant?! ;)

 

Ha det bäst!

Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0