Snart klar! :)

Nu är jag snart klar med mina raggsockor. :)

Sen har jag tänkt sticka ett par till min svåger som fyller 40 den 1/12.
Pratat med syrran och hon tror att han vill ha ett par blåa.
Så nu ska jag bara leta reda på ett blått garn eller köpa nytt! :)


Annars så har jag inte gjort många knop idag.
Har njutit av att vara ledig, gått på mysiga promenader
i min nya duffel med min hund. :)


Är så glad för att jag hittade den, det var nästan som om det var meningen. :)


Just nu sitter jag och kollar på film.  :)


Hoppas att du har det bra!?


Ha det bäst!


Tjing!


Jag tror att jag ska ta och sy något av tyget som jag har kvar! :)





Kommentarer
Postat av: krillan

sy en duk :)

2011-11-05 @ 23:26:57
URL: http://krillanitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0