Inte riktigt i fas med mig själv!



Har haft en underbar helg med mycket mys och utflykter med familjen. :)

I fredags var jag och maken och tittade på musikal på
Nöjesteatern i Malmö med goda vänner från Ö-vik. :)

Det blev Legaly Blonde med bl.a. Andreas Lundstedt,
Jan Malmsjö och Linus Walhgren. :)

Innan teatern var meningen att vi skulle gå ut och äta.
Efter många om och men blev vi sena så det blev Burger King! ;)



I lördags var O bjuden på kalas på Busfabriken i Helsingborg.
Så vi packade in hela familjen inkl. hund och styrde kosan norrut.

Vi var så tidiga att vi hann ta oss en tur i Sofiero:s slottsträdgård. :)

När storebror var på kalas åkte F, jag och maken till IKEA och åt lunch.

Efter lunchen gick F och jag till ToysRUs.  Maken hämtade O och mötte oss lite senare.

Efteråt tog vi oss till IKEA igen och sönerna intog Småland medan jag och
maken strosade runt på IKEA. :) Lyckades att bara handla för 31 kr. REKORD!!! ;)


Igår var det middag hemma hos pappa. Där det bjöds på stekt salt sill
med kokt potatis,stekt lök och lingonsylt. Och köttbullar med brunsås till de som inte åt sill.

Efter maten bjöds det på äppelpaj och vaniljsås.

Jag åt två sillfiléer med stekt lök och lingonsylt. Några köttbullar med sås.

Avstod helt från pajen och vaniljsåsen! :)


Senare bjöds det på "tårta" där jag tog två små bitar. :)

Däremot blev det en hel del lösgodis i helgen. :/

Kom hem från pappa med en hejdundrande huvudvärk! :(

Lånde två LCHF kokböcker av pappa för att få lite inspiration.


Idag är jag på jobbet och känner mig lite tung i huvudet. :(

Kommer sitta kvar lite på jobbet i eftermiddag/kväll för att jobba.


Hoppas att du har det bra?

Ha det bäst!

Tjing!




Kommentarer
Postat av: krillan

du det ska tydligen finnas en app för lchf... :)

2011-11-14 @ 20:30:25
URL: http://krillanitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0