Helgen så här långt!

Nu har drygt halva helgen gått.

Igår hade vi en lugn kväll framför tv:n. :)

Idag har jag och F varit hos min mamma där även bror, syster+sambo åt
chili con carne till lunch. :)

Vi halv fem tiden ungefär dök maken och O upp efter innebandymatcher.

Vid 20 tiden åkte vi hem och sönerna somnade realtivt snabbt.

Kollade på "Så Mycket Bättre".

Nu sitter jag här och stickar och maken målar
krigsmodeller. :)

Lördagsmys hos oss! ;)

Imorgon ska vi på dop i Trelleborg och maken har innebandymatch.


Ha det bäst!

Tjing!


Sofiero slottspark där vi var förra helgen! :)


Kommentarer
Postat av: Tant Marit

Vilket otroligt snyggt foto, det ser ut som en vacker målning, så perfekt så att det (nästan) ser konsgjort ut om du fattar vad jag menar!? ;-)

2011-11-22 @ 20:58:59
URL: http://tantmarit.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0