VARFÖR!!!!!

Ibland känns det som om alla "olyckor" ska drabba mig.
Är medveten om att det inte är så men ibland känns det bara för j-ligt!
Har som jag säkert redan skrivit om tidigare inte klar med min lärarexamen.
I och med det kommer jag säkerligen förlora mitt jobb i höst.
Hoppas att få svar angående det i nästa vecka.
Sen har vår bil "kraschat" ordentligt vilket innebär att den
är redo för skroten. :(
Jag bor i ett KAOS!!!!
Idag när jag var ute med hunden slet hon sig vilket gjorde att jag
nu har ett svullet och ömt höger ringfinger. :/
Kan inte sträcka ut fingret! :(
Jag är gräsänka i helgen.
Maken åkte i kväll och kommer inte hem förrän på söndag.
Ha det bäst!
Tjing!
Stegräknaren har "pajat". :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0