Blir så besviken!!!

Var tvungen att säga hej då till mina tofflor idag. :(
Tyckte här om dagen att den högra tofflan kändes lite konstig.
Det visade sig att "fodret" hade skrynklat sig.
Gick tillbaka med dem till skoaffären där jag köpte dem.
De hade inga fler i min storlek så jag bestämde mig för att ta pengarna istället.
Men jag saknar mina tofflor. :(
Ska försöka kolla om jag kan köpa dem på något annat ställe. :D
Mamma, S, syrran och A var här idag på födelsedagsfika! :D
Jag bjöd på kanelgifflar, kladdkaka med vispgrädde,
mango/passionsfrukts mousse tårta och kaffe! :D
Fick en lila klocka och 24 st nosestuds. :D
Ha det bäst!
Tjing!
Har inga tofflor längre! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0