Ny, dag, ny "ångest"!!!

Jag mår inget vidare just nu,
men det kanske inte är så konstigt?


Ju mer jag tänker på det ju argare blir jag.


Hur kan jag ha låtit de här personerna förgifta min själ?


Trodde att jag var en stark person som kunde säga ifrån,
men gång efter annan motbevisar jag det genom att
inte säga ifrån.


Igår var en av det första gångerna jag sagt något på
väääldigt länge!


Ibland önskar jag att jag kunde få leva om mitt liv
så att jag hade sluppit

Mobbingen i skolan från 1-6

Utanförskapet för att jag inte passar in

Mobbingen på Universitetet

Det som jag utsätts för just nu

m.m.


Vad har jag gjort för att förtjäna att bli behandlad som jag blir???


Nu blir jag förbannad!!!!!


Upp till kamp mot alla energitjuvar och mobbare!

Som tur är har jag underbara elever som lyfter mig varje dag
och uppsattar mig för den jag är! :D


JAG DUGER SOM JAG ÄR!!!


Ha det bäst!

Tjing!



Nature is great! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0