Jag blir så himla besviken på mig själv!!! :(

Kom att disskutera en sak på jobbet angående att jag är ganska högljud.


En kollega komenterade det när jag och en annan kollega satt och pratade med varandra.

Det hela slutade med att jag började att gråta (som vanligt när det är jobbiga
situationer som jag känner att jag inte har kontroll över).

Har fortfarande en klump i halsen! :(


Varför ska ens "ryggsäck" alltid göra sig påmind när man minst behöver det!!!????


JAG ÄR BRA!!!!!

JAG HAR RÄTT ATT VARA MIG SJÄLV!!!

TAKE IT OR LEAVE IT!!!


Nu ska jag åka hem och försöka glömma min dåliga erfarenhet!


Var förresten uppe kl 05.00 i morse och körde 20 min på min crosstrainer. :D


Sen åkte jag och maken och lämnade sönerna på fritids och åkte iväg och gick
en promenad med hunden innan han körde mig till jobbet!


Me like!!!


Nu är det slut med att vara soffpotatis, aldrig mer tresiffrigt på vågen!!!!!


I morse vägde jag faktiskt 99.6 :)


Ha det bäst!


Tjing!



Jag ser verkligen fram emot att få gå och lyssna och se på
Melodifestivalen!!!! Ska bli såååå nice! :D


Kommentarer
Postat av: JOanna

Nej vilken tråkig upplevelse! Självklart har du rätt att vara den du är, på alla de sätt och vis som är DU. Förminska dig inte bara för att människor är trångsynta och inte inser att alla stöpta i samma form.



Kram!

Joanna

2011-01-20 @ 11:08:11
URL: http://www.livsvinst.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0