Hmm

Sportlov, och fortfarande snö och minusgrader i Skåne????
Jag är så seeeg.
Nu har jag och grabbarna varit lediga i snart 1 vecka.
Jag har gjort alla tråkiga måsten här hemma som att, diska,
städa, tvätta m.m.
Dessvärre har varken jag eller sönerna kännt oss tiptop
så det har inte blivit några aktiviteter.
Men mycket mys och gos och annat.
Att det snart är mars och snön ligger kvar
på marken roar mig inte särskillt mycket.
JAG VILL HA VÅR!!!!!!
Med snödroppar, takdropp, skillor, vinterjäck.....
Solen skiner idag men huvva vad det blåste kallt
när jag var ute med hunden innan idag. :/
Nu är det bara två dagar kvar till MELODIFESTIVALEN!!!! :D
Funderar på att gå och äta på Jensens Böfhus innan.
Ha det bäst!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: krillan

ät där. Ta whiskeysåsen :D Det ska vi göra nästa vecka :D

2011-02-24 @ 22:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0