Känner mig lite låg idag!

Hej på er!

Idag är inte den bästa dagen i mitt liv. :(

Hela förmiddagen fram till ca 15 kändes helt ok men sedan har jag kännt mig låg.

Vet inte riktigt vad det beror på???

Har nära till tårarna och känner mig allmänt sänkt.

Kanske kan vara lite nervositet inför söndagens Glöggmys hemma hos oss!?

Köpte de sista ingredienserna igår. Saffran, jäst, Kesella, mjölk.


Är kvar på jobbet då det är föräldrarmöte kl 18 och vi ska ha lite samkväm efter det. :)


Men helst av allt skulle jag vilja åka hem och dra täcket över huvudet.


BLÄ!!!! Vill inte må såhär! BLÄ!!!!



Hoppas på en bättre dag imorgon!


Ha det bäst!

Tjing!


Jag vill bo i det här huset!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0