IKEA

Idag har jag och min familj varit på IKEA i Malmö. :)

Vi åkte dit för att köpa bl.a. lampor men som vanligt
får man ju med sig en massa annat oxå. ;)

     
Köpte ett vitt retro durkslag och en mortel med stöt i svart marmor. :)


Det blev som tur var oxå lampor. :)


Köpte tre sådana här lampor som vi tänker ställa i
 fönsterkarmarna i vardagsrummet och ev i vårt sovrumsfönster.

Har länge varit på jakt efter en ny thekanna.
Och en sådan köpte vi oxå. :)


Supersnygg tycker både maken och jag. :)
Den rymmer 1,7 liter (lika mycket som vattenkokaren). :D.

Köpte även en läslampa/handarbetslampa. :)


Nu har jag inga ursäkter för att inte handarbeta på kvällarna. ;)

Ha det bäst!

Tjing!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0