Idag är en ny dag på resten av mitt liv! ;)

Har jobbat idag som vanligt.
Trivs så oerhört bra på mitt nya jobb! :)
Tisdagarna är en "stressig" dag.
Har lektioner hela tiden med små pauser och "bara" 40 min
"lunchrast" där jag äter pedagogiskt med eleverna i matsalen.
Men ett stort plus är att jag slutar 14.30. :)
---------------------------------------------------------
Till frukost idag har jag ätit en tärnad nektarin, ca 1 dl hasselnötter,
lite pumpafrön och ca 1 dl rysk yougurth. Mums!
Eftersom jag åt i matsalen idag fick jag äta av den maten som serverades där.
Det blev gratinerad fisk, lyckades hitta massor med smält ost. :D
Till det åt jag lite olika grönsaker och drack mjölk.
----------------------------------------------------------
Nu i kväll har jag ätit 1 avocado, 2 kokta ägg, 100 gr kallrökt lax
och en sås gjort på  yougurth och majonnäs med limepeppar. :)
-------------------------------------------------------------
Var och hämtade ut ett paket från Tradera idag.
9 nystan med garn! :D
3 st nystan av det blå/lila/gröna garnet och 6 nystan av det flerfärgade garnet!

Vi får väl se vad jag kan tänkas göra av garnet. ;)
----------------------------------------------------------
Hoppas att du har haft en bra dag?!
Ha det bäst!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt att det är så positiva tongångar från ditt håll igen!

2011-09-01 @ 14:07:59
Postat av: Helena

Det var jag som sa det ;)

2011-09-01 @ 14:08:28
URL: http://tomtebolycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0