Hå, hå, ja, ja! ;)

Nu är det ungefär 2 veckor sedan jag senast bloggade.

Ha liksom inte haft någon lust. :/

Nytt jobb, nya rutiner, TRÖTT!!!

M.M.

Har dessutom inte haft någon lust!


Vet inte om jag egentligen har det nu heller. :/


Allt rullar på som vanligt iallafall!


Jobbar, umgås med familjen, åker buss och tåg, stickar, sover, tittar på tv......

Veckorna flyger fram och jag hinner inte med.


Är ganska i obalans just nu tyvärr.


Men sånt är livet!


Hoppas att ni inte helt har tröttnat på mig??!!



Har iallafall en ljuspunkt att se fram emot den här veckan. :)



Spamalot på Nöjesteatern i Malmö
på fredag!

(Tack pappa)


Ha det bäst!


Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0