Tillbaka till allvaret igen!

Idag har vi firat min pappa hemma hos honom och hans fru.

Det var jag, maken, sönerna, syster med pojkvän,
bror, pappa och hans fru.

Som vanligt bjöds det på god mat.

Idag blev det stekt sallt sill kokt i mjölk
med kokt potatis,
stekt lök och lingonsylt.

Pappa hade även gjort småländska kroppkakor.

Till efterrätt bjöds äppel och lingonpaj med vaniljvisp
och till det bjöd han på ett jättegott vitt desertvin.

Dessutom bjöds det på kaffe och en underbar choklad
och jappmouse med vispad grädde.

Så nu har jag ätit för en hel vecka. ;)


Imorgon ska jag iväg till jobbet för första gången på 2 veckor.

Ska bli skönt att få lite rutiner igen. :D


Hoppas att du har haft en bra helg!?

Ha det bäst!

Tjing!


Underbar sommarbild från stugan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0