Måndag igen!

Veckorna bara flyger fram, jag hinner inte med! :/

Det är drygt 6 veckor kvar tills Julafton!!!!!

I år har vi tänkt fira hemma hos oss! :D

Det blir, jag, maken och sönerna, min syster, bror,
makens bror med fru, min mamma, makens mor och hennes pojkvän.

Vi ska ha knytkalas!

Måste börja styra upp det lite grann!


Annars så har jag varit ute på en 45 min promenad med C idag. :D

Har även handlat lite saker i matväg. Och ett tuggben till C. :)


Har faktiskt vunnit ett pris i en tävling! :D
Om du vill se vad jag vunnit kan du kolla in på bloggen!
http://carinasvirkning.blogg.se/

I kväll åt jag en mjuk tortilla med frästa färska champinjoner, lök,
vitlök, röd paprika, två skivor rökt skinka, lite riven 17% ost
och lite crème bonjour gräslök. MUMS!!!!

Vägde mig i morse och jag väger nu 97,1 kg.
Har sedan jag började med Allévo gått ner 3,9 kg. :D

I kväll ska jag titta på Biggest Loser. :D

Ha det bäst!

Tjing!


Livet blir vad man gör det till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0