Hå, hå, ja, ja!

Då var det gjort! :/ Stygnen är borttagna! :)

Dock har såret inte riktigt läkt som det ska. :/

Det var lite "geggit" och jag ska på återbesök på måndag.

Nu är såret ihoptejpat och jag ska använda handen som vanligt! :)

 

Sitter på biblioteket och fördriver tiden. Bussen hem går inte förrän vid 13.

När jag kommer hem ska jag gå ut med C.

Funderar på om jag skulle hämta sönerna på fritids innan jag åker hem.

 

Men jag känner tyvärr att jag inte orkar! :/

Är såååå trött!

BLÄ!!!


Ha det bäst!

Tjing!


Hoppas att jag ev. har råd att köpa handskarna till våren! :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Maria T

Du ska se att det läkt helt och hållet snart. Det är inte konstigt att du är trött - det verkar ha varit en rejäl skada du fått. Ta en prommis med hunden och ladda energi. Kramar!!!!

2010-11-11 @ 12:48:05
URL: http://www.markazits.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0