Blir lite smått irriterad på media ibland!

Efter att jag hade sett löpsedeln igår angående Jay Smith
blev jag nyfiken att ta reda på vad som hade hänt?

Sökte på nätet och fick läsa både det ena och det andra.
Kollade även på presskonferensen som gjorts som 
var en "häxjakt" utan dess like. :/
Tyckte verkligen synd om stackars Jay.

http://www.tv4.se/1.1912937/2010/11/19/jay_smith_fast_i_narkotikatest
(klicka på länken om ni vill kolla på presskonferensen)


Han har vid ett tillfälle tillsammans med sina "gamla"
kompisar tydligen rökt hasch då han var i Helsingborg.
Han var vid tillfället ganska berusad. Det är
ingen ursäkt men möjligtivs en förklaring

Vilket jag anser kanske inte var helt smart.

Men med tanke på att det är totalt drogförbud
inom Idol kan jag tänka mig hur kroppen
reagerar vid ett tillfälle då man dricker.

Han har dessutom varit helt öppen med sitt "gamla"
liv då han missbrukade droger.

Jag anser att TV 4 gjorde helt rätt som lät honom
få stanna kvar i Idol.

Under presskonferensen sa Jay:
- Jag är tacksam för all hjälp jag kan få, det tycker jag
visar på en ånger från hans sida.

http://www.expressen.se/noje/idol/1.2220761/jay-smith-det-har-varit-en-hemsk-tid
(klicka på länken om du vill se vad expresen skrev)

Jag önskar Jay all lycka till med allt.
Och jag är ganska övertygad om att han
har en strålande karriär framför sig
oavsett om han vinner Idol eller inte.

Har nu typ lyssnat på hans uppträdande från i
fredags. Och jag ryser i hela kroppen varje gång! :D


Idag är det söndag och på agendan står "potatisupplockning",
städning och tvätt m.m.


Hoppas att du har haft en bra helg och får en bra söndag!

Ha det bäst!

Tjing!



Oj, oj, oj vad jag skulle vilja ha de här stövlarna! :D











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0