Känner mig kluven!

Sa till mig själv här om dagen att jag
inte skulle kolla på bröllopet idag.

Men jag ville iallafall kolla på
Victorias klänning! ;)

Det slutade med att jag satt och kollade
i minst 2 timmar om inte mer! :p

Jag lever nog lite i en dröm
för jag gillar att vi har en kungafamilj
i Sverige! ;)

Kan ju oxå vara så att
jag har ärvt en lite
royalistisk ådra från min mormor.
Hon älskade kungafamiljen
och hade många bilder av dem hemma.

Vackert var det iallafall.
Satt och njöt av musiken! :)

Ha det bäst!

Tjing!


Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel! :D
Bilden är lånad av Annica Jönsson fotograf
på Kristianstadsbladet.


Kommentarer
Postat av: krillan

jag satt från 9 på morronen till 18. Sen fick jag tvinga mig ut.

2010-06-20 @ 00:09:22
Postat av: anna

Dom var så vackra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0