Ständigt detta dåliga samvete! :/

Ställde klockan i går kväll när jag gick och la mig på 7.45.

Vaknade av klockan och snozzade tills larmet stängdes av.

Sen somnade jag och vaknade igen vid 10!!!

Hade dåligt samvete att jag hade lämnat grabbarna själva.

När jag kom ner hade de själva tagit frukost
vilket gjorde att jag inte hade lika dåligt samvete. :)

Nu har jag själv ätit brunch.

Idag blev det två grova mackor med makrill i tomatsås
med lite peppar och salt på.
Till det drack jag rött jordgubbs the med mjölk.

Nu har jag även som efterrätt ätit en fruksallad på 1 nektarin,
lite galiamelon, och 2/3 dels banan. MUMS!!!

Idag har solen och värmen kommit tillbaka!


Igår gjorde jag rabarbermarmelad med rosepeppar och vaniljstång!
Gjorde bara en liten sats för att testa.
Det blev 1½ liten burk.

Gjorde även krusbärsdryck som ska silas idag!

Idag ska jag försöka göra lite mer med rabarberna.

Behöver även skörda vinbär och krusbär i trädgården. :)

Ha en bra dag i det fina vädret! ;)

Ha det bäst!

Tjing!


Funderar på att testa ett recept med kanel?!
Bilden är lånad på nätet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0