En vecka kvar! :S

Idag är det en vecka tills jag börjar jobba!
Som jag tidigare sagt känns det både
spännande och skrämmande!

Helgen har varit bara bra! :)
Lugn fredag hemma.
Lördag hemma hos makens moster och morbror.
God mat, årets tredje semla, kortspel.
Söndag, Ikea där vi köpte madrasser och
ribbottnar till vår säng.
Tyvärr så har vi förlagt skruvarna till sängramen! :/

Hoppas att du har en bra måndag!

Ha det bäst!

Tjing!


Bilden är tagen i Umeå förra vintern. :)
Vi har snö hos oss i Skåne nu men inte lika mycket!

Kommentarer
Postat av: Pia

Tack för kommentaren hos mig!



Kul med jobbet! Måste kännas underbart!



Kram

2010-01-20 @ 13:15:06
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: krillan

Hahha jaa det ska jag vara :D puss å kram! Nu vill vi läsa lite blogg från dig ;) saknar den :D

2010-02-02 @ 13:17:37
URL: http://krillanitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0