Vaknade med huvudvärk!!! :/

Nu börjar jag bli less!!!

Varför ska jag vakna med huvudvärk på morgonen!???

Är iallafall på jobbet. Slutar om ca 2 timmar! :D


Annars är allt som vanligt, försöker förbereda
mig så mycket jag kan vad det gäller betygen.

Var inne på Skolverkets hemsida idag och drog ut
Läroplanen för slöjd samt betygskriterierna.


Har ganska bra koll på vilka betyg jag ska sätta men på vissa
elever är jag lite osäker..


Ska strax på möte där vi ska disskutera Lgr 11, den nya
Läroplanen som börjar gälla från hösten 2011.


Ha en skön eftermiddag och kväll!


Ha det bäst!



Tjing!




Funderar på att köpa en sådan här!
Blev aldrig att vi gjorde det i somras!

Vad tror du? ;)


Kommentarer
Postat av: krillan

köp ;)

2010-12-07 @ 23:11:55
URL: http://krillanitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0