Nedräkning!

Det var länge sedan jag skrev här i bloggen.
Har varit mycket på jobbet.
Har nu äntligen skrivit och lämnat in mina första betyg.
Hoppas nu bara att eleverna inte blir allt för besvikna.
En vanlig arbetsdag kvar.
På måndag har vi pysseldag och på tisdag är det avslutning.
Här nere hos mig snöar och blåser det en hel del idag!
Är glad att jag lyckades ta mig hem från jobbet.
Får väl se om jag lyckas ta mig till jobbet imorgon eller om man blir insnöad?
Imorgon är det ju bara 1 vecka kvar till Julafton, så helgen kommer
att ägnas åt städning.
Annars så rullar livet på och jag har snart jobbat ett helt år som lärare. :D
Trivs verkligen jätte bra på jobbet så i vår ska jag avsluta min utbildning.
Så att jag får behålla jobbet.
Hoppas att du har det bra?
Ha det bäst!
Tjing!
Har lånat boken på bibblan! :D

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-16 @ 23:27:53
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0