Mysfrukost! :D

Till frukost idag blev det "julmackor"! ;)
En macka med skivat kokt ägg och rökt lax
och gravlaxsås och nymalen svartpeppar på toppen.
Den andra mackan blev med skånska senap
och en skiva julskinka. Givetvis var båda mackorna
gjorda på vörtbröd (utan russin). :D
Nu sitter jag här och bloggar och känner värmen från solen utanför mitt fönster.
Idag är det ca -10 ute och strålande sol från en klarblå himmel. :D
Ser ut som ett vykort när man tittar ut genom fönstret!
Det är verkligen balsam för själen.
Annars händer det inte så mycket här hemma.
Jag håller på och stickar ett par raggsockor till maken i restgarner.
Garnet har jag fått av en kvinna som jag åker samma buss med
på väg till jobbet varje morgon. :D
Som ni ser är det ena strumpan klar och jag är snart
klar med skaftet på den andra! Det är första gången
jag stickar strumpor så jag är mycket nöjd! :D
Färgade mitt hår igår så att jag ska vara fin till nyårsafton.
Som firas hemma hos mamma och hennes fru. :D
Hoppas att du har det bra!
Ha det bäst!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Carina

Haha vad fel de blev de där då...fina sockor skulle de ju vara här ;*)

2010-12-29 @ 12:46:14
URL: http://carinasvirkning.blogg.se/
Postat av: krillan

superfina blev dom. Vad duktig du e :D Vad ska du ha på dig på nyår? blir det womanizing? :D

2010-12-29 @ 13:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0