Jaha, då var julhelgen över....

..... men jag börjar julpynta nu. :D
Har varken orkat eller haft tid innan. :/
Julen här hemma blev inställd på gott och ont.
Vi hade ju inte hunnit städa och så och huset
var ganska kallt så det var skönt att vi inte var här.
Det som är lite tråkigt är att jag hade längtat efter att
få fira julen hemma hos oss.
Men julen blev helt ok ändå.
Nu är jag ledig ända fram till den 7/1. :D
Ska försöka fixa lite här hemma och ev. skriva lite
på min uppsats.
Hoppas att du har haft en bra julhelg?
Fick jättemånga fina julklappar i år.
Pricken över i var biljetter till Disney on Ice för hela familjen och
biljetter till Melodifestivalen 2011 till mig och maken! :D
Ha det bäst!
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0