Blixtar och dunder....

Wow vilket åskväder som drabbade Skåne igår!!!

Vi var hos min lillasyster och fikade eftersom hon fyllde år igår! :)

När vi körde hem var det värsta skådespelet på himlen.

Det blixtrade som bara den och spöregnade!
Både läskigt och spännande! :)

Väl hemma igen höll det i sig i flera timmar.

När vi kom hem så skulle vi natta pojkarna.
Jag hade blivit lite blöt om mina strumpor eftersom det regnade.
När jag skulle gå ner från övervåningen ramlade jag i vår branta trappa.

Slog i vänster skinka och skrapade mig lite på höger hand.
Så nu har jag ett stort blålila blåmärke på rumpan.

Kunde ha gått så mycket värre.

Nog om det.

Plockade flera kilo rabarber hos syrran igår! :D

Så nu har jag tänkt att koka mer rabarbersylt med kanel.
Ska nog skära ner lite oxå och frysa in. :)

Börjar räkna der dagarna inför nya jobbet.

Imorgon åker vi på bröllop!

Ha en skön dag idag!

Fredag den 13!!!!

Ha det bäst!

Tjing!


MUMS!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0