Oj, vad tiden flyger fram! :/

Jag önskar just nu att tiden skulle stå stilla! ;)
Tiden bara flyger fram och jag hinner och orkar ingenting!
Idag har jag diskat och diskat och diskat,
men är ändå inte klar! :/

Jag har ingen ork och lite motivation.
Slutar väl med att jag kommer att vara uppe hela
natten dagen innan! :/

Behöver baka kanelbullar och moccarutor.

Sen behövs det handlas och städas och fixas och donas.

Känns som listan aldrig tar slut!

Det är bara att "ta tjuren vid hornen"! ;)

Hoppas att du har haft en bra helg!

Det har jag! :D

Ha det bäst!

Tjing!


Makens favoriter! :)

Kommentarer
Postat av: krillan

det där är också mina favoriter :)

2010-04-19 @ 00:00:47
URL: http://krillanitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0