Nu är det bara en vecka kvar!

Nu var det några dagar sedan jag skrev här i bloggen.
Känner inte för det helt enkelt.

Om en vecka fyller min man 40 år.
I måndags den 12/4 firade vi 10 år tillsammans! :)

Vi ska ha öppet hus för maken nästa lördag så innan dess ska det
städas, fixas och handlas. :)

Har börjat att använda min stegräknare igen! :)

Det har gått hyffsat bra i veckan. :)

I måndags 4417, 10 298 i tisdags, i onsdags 10 018,
i torsdags 7530, igår 4743, idag 516.

Har promenerat från jobbet till Centralen några
dagar vilket gjort att jag fått ihop lite fler steg! :)

Funderar på att ställa mig på Crosstrainern i kväll för att öka på stegen! ;)

Har kännt mig lite "frusen" idag så jag har tänt en brasa i kaminen! :)

Hoppas att du har det bra!

Ha det bäst!

Tjing!


Kan du gissa vem som varit på besök i vår trädgård?! ;)

Kommentarer
Postat av: krillan

är det en älg kanske? :D

2010-04-17 @ 20:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0