Min dag såhär långt!


Rönnbärssaft                  Surdegskultur

Silade saften igår kväll men jag orkade inte koka färdigt gelén. Men det har jag gjort idag på förmiddagen. :) På bilden ovan finns även surdegskulturen som H har stående i köket. Den ser ut som havregrynsgröt men luktar som filmjölk! ;)

Ska jobba i helgen, imorgon 7-16 och på söndag 9-21. Men nu har de hört av sig från jobbet och undrat om jag kan jobba natt hela helgen. Har sagt att det går bra om de fixar någon som kan jobba mina dagpass. Har ingen lektion på måndag så det funkar ju att jobba natt.

Ha en skön fredag!

Tjing!


Det blev 4½ burk rönnbärsgelé! :) Tyvärr hade jag bara tre små burkar. :(
I bakgrunden ser ni H:s solvin. Till höger är ett som är gjort på blåbär och till vänster ett som är gjort på röda och vita vinbär. :)

Kommentarer
Postat av: Pia

Du är så duktig min vän! Önskar jag hade din energi!



Kram

2009-09-12 @ 07:58:57
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0