"Gräsänka" x 2 i helgen!



I helgen har jag lägenheten för mig själv då både min "sambo" och hennes barn inte är hemma. :) Jag kan gå och komma som jag vill! ;) Tro inte att jag inte gillar K och hennes barn. Jag är jätte tacksam att jag får bo hos dem. Trivs mycket bra och det är skönt att inte alltid vara ensam men ibland behöver man få vara lite själv.

Mina planer i helgen är att fara ner på stan och vara runt lite på Umeå Pride som är i helgen! :) Sen har jag även tänkt gå på ett Knytkalas imorgon kväll nere på lokalen för medeltidsföreningen som jag är med i. :) Ska ta och leta reda på kläderna i kväll som jag ska ha imorgon. :D

Annars så är hösten verkligen på G. När jag cyklade till praktiken i morse så regnade det och var då inte särskillt varmt. :(

Jag tror att det börjar bli dax att använda vantar och mössa.

Annars så rullar dagarna på och jag har snart varit här uppe i en månad! Tiden går faktiskt fortare än vad jag räknat med. :)

Om jag orkar och inte är vaken allt för länge i kväll ska jag ta mig iväg och köra ett spinningpass imorgon bitti kl 9.  Tror att det är med min favoritinstruktör Anette. :)

Ha en skön fredag och en underbar helg!

Massor av kramar till alla mina läsare! :)

Era kommentarer betyder massor för mig!

Ha det bäst!

Tjing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0