Saknad! :(


Mina underbara söner in action i våran trädgård! :D

För varje dag som går så saknar jag min egen familj mer och mer. :( Jag saknar deras röster, ljud, och att ha dem nära så att jag kan krama dem, pussa dem och bara veta att de finns nära.

Men för varje dag som går så är jag en dag närmare den dagen då jag kommer att åka ner till dem igen. :D

Helgen har varit bra! Igår satt jag barnvakt till ett av K:s barn, de andra sov hos kompisar.

Jag känner mig rastlös men ändå trött och sliten. :(

Tror att jag äntligen vet vad jag ska skriva om i mitt examensarbete. Funderar på att fråga eleverna "Är du nöjd med ditt betyg i slöjd?"

Vad tror ni om det? Tänkte passa på att fråga eleverna nu när jag är ute på praktiken. Har ju två veckor kvar, tänkte göra intervjuer.

Har börjat baka surdegsbröd! :D Nu ska jag om någon timme fortsätta, bakar helt utan jäst! :D

Ha en bra söndag!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0