Overload! :/

Har idag haft en inspirerande, tänkvärd, skrämmande och allmänt omtumlande dag! :)

Har varit med på skolans Kompetensutvecklingsdag "Naturen - en ren tillgång!"
Den handlade om "hållbar utveckling". Mycket givande och samtidigt väldigt upplysande! :)

Den har verkligen gett mig många funderinga om hur jag lever och vilka förändringar jag kan
göra för att vara en bra förebild och en bra "planetmedborgare".

FRAMTIDSTRO   VÄXTHUSEFFEKTEN   KLIMATFLYKTINGAR   SOU 2004:104
BALTIC 21   SKOLFS 2005:2   EKOLOGISKA FOTAVTRYCK   UTOMHUSPEDAGOGIK
KRAV: BANANER, KAFFE och MJÖLK   SJÄLVHUSHÅLLNING
WALL:E
NATURSKOLAN    LOKALPRODUCERAD MAT   HALLBARTLARANDE.NET   STREAMING
ÄTA SÄSONGBETONAT KÖP INTE FISKPINNAR!!!


Det efterlängtade surdegsbrödet! :D

Det är många tankar som far runt i mitt huvud! Jag är helt slut!

Hoppas att du har haft en bra helg!? Ha en bra kväll!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Maria T

Surdegsbrödet såg suveränt gott och nyttigt ut! Till näsa medeltidskalas? :)

2009-10-13 @ 12:00:27
URL: http://blogg.tauson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0