Mat! :)

Som ni som läser min blogg är medvetna om så älskar jag mat! :p I alla former och färger! ;)

I kväll fick jag tag i röda paprikor för ett mycket bra pris så jag köpte några och gjorde färsfyllda paprikor. Använde den vegetariska färsen som blev över när jag och K åt tacos igår, la även i lite fetaost och majs och lite ost ovanpå.  MUMS! Gjorde även en sallad till!


Färsfyllda parikor med sallad! Orkade bara en parika! ;)

Hoppas att du har haft en bra dag! Jag har blivit gräsänka igen! Då min combo och hennes barn har åkt iväg över helgen!

Ska jobba hela helgen och även måndag och tisdag kväll! "A womans got to do what a womans got to do!"

Igår åt jag lunch på skolan där jag har min praktik. Det var kycklinggryta med ris. Riktigt gott! :)


Kycklinggryta med ris, vitkålssallad, marinerade champinjoner och majs. MUMS!!

Jag hoppas att du har haft en bra vecka så här långt!?

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Maria

Paprikorna såg kanongoda ut! :) kram

2009-10-01 @ 22:16:03
URL: http://blogg.tauson.net
Postat av: Pia

Mums!!

2009-10-02 @ 09:12:36
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0