Krav och rättvisemärkt!

Efter jobbet idag cyklade jag ner på stan. Dels för att dubbelkolla med hotellet där jag bokat rum och för att strosa en sväng på stan. :)

Rummet var bokat och allt är klart inför nästa helg när maken kommer upp till mig! :D

Gick och handlade lite inför kvällen och hittade sushi på ett ställe som var nedsatt i pris då det var bäst före datum imorgon. Åt mina 8 bitar sushi och njöt. :D Köpte även krav och rättvisemärkta bananer, krav märkta chips och lite godis.




Bilden är lånad från företagets hemsida. http://www.gardschips.com/



Det som var bra med chipsen var oxå att det inte var en så stor påse.
De var dessutom supergoda! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0