Jag är så lyckligt lottad! :D

Jag har en man som älskar mig och som jag älskar! Jag har två underbara söner som oxå älskar mig och som är mitt allt! Jag har vänner som betyder väldigt mycket för mig!

Jag är så glad för allt jag har och är oerhört tacksam över att jag har det liv jag har! :D

Att vara frisk är oxå något som jag hittills har varit! Och det är jag så glad för!

Att vara älskad av någon och att själv ge kärlek är något av det bäst som finns! :)

Jag önskar alla den underbara känsla som det innebär att känna sig älskad!

Hoppas att du har någon som du älskar och någon som älskar dig!

Ha det bäst!

Tjing!


Hittade bilden på nätet! :D

Kommentarer
Postat av: Maria T

Visst har du rätt.... Sköt om dig! Kram!!!!

2009-10-10 @ 22:27:14
URL: http://blogg.tauson.net
Postat av: puss

vilket härligt inlägg gumz

2009-10-11 @ 02:21:45
Postat av: Liw

Du har så rätt så :)



Hoppas du har en skön söndag! :)

kram

2009-10-11 @ 12:08:59
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0