Drömmar! :)

Ibland drömmer jag om hur det kommer att vara när jag har "obegränsat" med pengar! ;) Kanske inte obegränsat men mer än vad jag har idag iallafall. Då jag inte hela tiden behöver kolla prislapparna på allt och "snåla" hela tiden när jag är och handlar. :/

Var inne på http://www.folkart.se idag och hittade två saker som jag gärna skulle vilja ha! Tyvärr var blusen slut! :/


Odd Molly blus och halsband! :)

Men man kan ju alltid drömma iallafall! ;)

Hoppas att din kväll har varit bra!?

Jag ska strax gå och lägga mig! Det blir en lång dag imorgon! Först praktik och sen jobb!

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Pia

Du lova mig en sak,sluta aldrig drömma!! Hur mycket pengar du än har,för slutar man drömma så tror jag att mycket av livsglöden försvinner!



Något som jag tycker är viktigt är också att inte döda någon annans drömmar! Min vän T sa det så fint till mig och det tror jag starkt på! Så även om jag inte drömmer om samma sak som tex du eller min P så får jag inte döda era drömmar! Ligger något i det va?



Snart snart min vän så har du pluggat klart och kan "börja leva" i gen.....det kommer bli så bra ska du se! Tycker du är modig som pluggar,kanske var det oxå en dröm som nu går i uppfyllese? Att bli lärare alltså.



Kram till dig

2009-10-05 @ 15:02:31
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Maria T

Ja, inte hade det varit dumt att ha haft ett rejält flöde av pengar att tillgå. Då kunde man ägna sig bara åt sina hobbies och skulle ha fullt upp med det. Och kunna bo precis var man vill utan att ta hänsyn till att man ska ha ett jobb inom rimligt avstånd. Jag kommer aldrig att sluta drömma. Det ska du inte heller göra! Kram gumman!

2009-10-05 @ 17:52:44
URL: http://blogg.tauson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0