Att vara i "koma"! :S

Nu har jag jobbat 4 dagar i rad! :S Jag har de senaste två dagarna ätit korvgryta till middag, lunch och middag! :/ Men nu är jag ledig från jobb iallafall imorgon och på torsdag. Sen får vi väl se när de behöver mig igen. Ska iallafall jobba helgen om 2 veckor.

Har idag kollat lite på olika hotell här i Ume. Maken och jag har tänkt att bo på hotell när han kommer upp hit den 23-25. :) Tror att det lutar åt att vi kommer att bo på Hotel Plaza.

Annars så ska jag ta och gå och lägga mig senast kl 23 idag. Måste sova ut!!! Imorgon ska min handledare från Univ. komma på besök. Ska bli intressant att diskutera lite "didaktik" med honom. ;)

Hoppas att du har haft en bra dag!

Ha det bäst och sov så gott!

Tjing!


Korvgryta med couscous och med makaroner! ;)

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh så lyxigt att få bo på hotell! Det är ni så värda!!



Hoppas dagen blir bra,stor kram från mig

2009-10-07 @ 08:32:22
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Pia

Kram från mig

2009-10-08 @ 10:45:23
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0