Att plugga eller inte plugga det är frågan! ;)

Sitter hemma hos min väninna i hennes kök. Hon har besök av sin pojkvän och hans två barn. Vi är tre vuxna och fem barn i en lägenhet på drygt 80 kvm. :S

Jag funderade på att fara på skolan och plugga idag men jag har som lixom ingen energi till det. Ska försöka plugga lite här hemma istället då det verkar som om "storfamiljen" är på väg ut en stund.

Har ett seminarium på tisdag, en resttenta och en inlämningsuppgift tills på fredag. :S

Så jag vet vad jag ska göra det närmaste dagarna. :(

Dock så tror jag att min hjärna har farit till Skåne redan. :(
Flyget med kroppen far ju inte förrän den 9/11 så det är lite jobbigt just nu! :S

Måste försöka sortera ut de saker som jag verkligen behöver när jag far ner
för jag kommer inte få med mig allt nu när jag ska flyga.

Hoppas att du har en bra dag och att du kommer att få en bra helg!

Ha det bäst!

Tjing!



Hittade den här bilden i min dator! Me like! :)



Kommentarer
Postat av: Helena

Jobbigt när hjärnan far ut på egna äventyr :)

2009-11-02 @ 15:06:22
URL: http://tjolebompan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0