Att acceptera faktum! ;)

Jag har försovit mig idag! Är fullt medveten om att jag inte borde sitta här och blogga utan klä på mig och cykla iväg till praktiken. Men jag orkar inte stressa. Lektionen börjar om 25 min och jag funderar på att ta det lugnt och komma till nästa.

Jag är här och jag har varit ifrån min familj i snart 7 veckor.  Det är superjobbigt men jag har börjat inse att det bara är att gilla läget. Men på fredag kommer maken hit! :D

Nu ska jag ta och göra mig iordning och cykla iväg till praktiken. Idag ser det iallafall inte ut som en skridskobana ute på gatorna. Det regnade här i måndags kväll och sedan var det minusgrader igår morse. :(

Hoppas att du får en underbar dag!

Ha det bäst!

Tjing!


Nu är vi inne på sista flaskan av äppelsaften! :/

Kommentarer
Postat av: Pia

Önskar en fin Onsdag till en fin tjej!



Kram kram

2009-10-21 @ 09:01:28
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0