Vart tog helgen vägen? ;)



Nu är det söndag igen och jag har ingen aning om vart helgen tagit vägen? :p

Har varit hos pappa idag då vi firat "farsdag".
Jag kom ju i måndags så då valde pappa att vi skulle fira idag istället! :)

Förutom maken, jag och sönerna var även syrran med sambo och min bror där.
Dessutom var vår bonusbror med sambo där och pappa och hans nya fru.

Så vi var 11 st vid matbordet. :)

Pappa bjöd på stekt saltsill med stekt lök, kokt potatis och lingonsylt. :)
Till efterrätt blev det äppel och lingonpaj med vaniljvisp. :)
Dessutom blev det lite senare marängsviss med pepparkaksglass och kolasås
med kaffe och avec. Jag tog en whiskey, valde en Mackmyra! :)


Mackmyra är svensk whiskey! :)
(bilden är lånad från deras hemsida)

Annars så har helgen varit bra. Men jag önskar alltid att den vore längre. :)

Hoppas att du har haft en bra dag och en skön helg!

I kväll ska jag kolla på filmen Heartbreak Hotel med
Helena Bergström och Maria Lundström! :)
Har sett filmen innan man jag tycker att den är så himla bra! :)

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Liw

Haha, ja vilken kvinna vill inte ha en julkalender med skönhetsprodukter ;)



Hoppas allt är bra där nere i skåneland!

kram

2009-11-16 @ 16:28:53
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0