Two day´s to go! :)

Nu är det bara drygt 2 dygn kvar av min tid här i norr! :)
Efter drygt 6 år i norra delen av landet är det nu dax att flytta hem igen! :)

Fick ett sms av M igår där hon undrade om jag ville följa med på Schlagerklubben?
Hon hade kommit över 2 fribiljetter! :)

Jag skulle ju jobba 7-16 idag så jag tackade nej men sa att det hade varit trevligt.
Men sen ångrade jag mig och hörde av mig till min jobbarkompis som skulle jobba 9-21 idag.
Hörde om vi kunde byta pass så att hon jobbade 7-16 idag och 9-21 imorgon?
Och hon sa att det var helt ok! :)
Fördelen med det är ju även att jag slutar vid 16 imorgon och kan packa inför måndagen. :)

Hörde av mig till M och tackade ja till inbjudan som även innehöll middag hemma hos henne! :)
Hon bjöd på köttfärsbiffar med dinkelspagetti och sås! :)
Riktigt gott! Till maten drack vi ett glas rött vin!

Efter maten drack vi rosa bubbel! :)

Jacobs Creek mouserande rosévin!

Sen tog vi bussen in till stan för att gå på Schlagerklubben! :)
Eftersom vi både skulle upp och iväg idag åkte vi dit så att vi var där när de öppnade.
Vi var först på stället och kunde sjunga en massa karaoke innan någon annan hade kommit. ;)
Jag och M deltog i en Karaoketävling. Vi var bara 4 deltagare. :P
Jag vann tävlingen och fick 5 fribiljetter till nästa lördag.
Då jag inte ens är i stan! :(
Sjöng Carolas Främling! :)

Så frågan är vad jag ska göra med mina fribiljetter! Förslag mottages tacksamt! ;)

Hoppas att du har haft en bra början på helgen och att resten av helgen blir bra!

Ha det bäst!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: krllan

grattis gumman :D

2009-11-07 @ 19:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0