Suck!!! :/


Önskar att det såg ut såhär på marken!
Tyvärr så har jag haft dimma utanför mitt fönster hela dagen! :/




Har i stort sett hela dagen suttit framför datorn.
Vilket gör att min hjärna just nu känns helt tom! :(

Jag har letat artiklar till min uppsats.
Har hittat några intressanta som jag har för avsikt att läsa imorgon. :)

Men jag känner tyvärr att jag har varit alldeles för inaktiv. :(

Varför gör jag inte det jag borde utan istället en massa annat strunt?

Nu är det skärpning som gäller! :p

Hoppas att du har haft en bra dag!?

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej på dej!

Precis så som du beskriver det,att du inte får något gjort fast du vill....PRECIS så är det med mig med,varför ???? Jag har inget svar på det men i dag så bestämde jag mig att nu får det vara nog,jag ska ta tag i det som behövs direkt i stället för att skjuta upp allting. Jag vet att jag mår mycket bättre då,kanske kan det vara ett tips på vägen för dig med?

Ska vi hjälpas åt och vara duktiga på att pusha på varandra så vi kommer i gång?



Kram till dig

2009-11-16 @ 20:17:53
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Pia

Tjing pling!



Läget då?? Hur går det för dig min vän?? Idag ÄR det en superdag,men det visste du väl redan?



kram Pia

2009-11-17 @ 11:21:29
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0