Nu börjar allvaret! :/



Det känns som om jag är på väg ut på djupt vatten! :(

Om 30 min börjar min sista kurs på Universitetet! Jag ska skriva min C-uppsats! :S

När jag läste till Fritidsledare 94-96 skulle vi skriva en B-uppsats. Jag blev aldrig klar med den. :/
Vilket inte väcker så bra minnen.

Men nu är det bara att bita i det sura äpplet och jobba på och skriva min uppsats!

Annars så längtar jag så oerhört mycket efter min man och mina söner.
Jag har varit så instabil de senaste dagarna och börjat gråta för lilla minsta. :(

Men nu är det inte många dagar kvar tills vi ses igen! :D

Hoppas att du får en bra dag!

Ha det bäst!

Tjing!


Undrar vart vägen leder och vad jag kommer att uppleva längs den?

Kommentarer
Postat av: Maria T

Klart du klarar av att skriva uppsats! Du är ju äldre och visar nu! :) Kan nog istället bli ett spännande projekt. Instabil? Är det något som ligger i luften just nu? Fullmåne eller något?

2009-11-04 @ 09:59:19
URL: http://markazits.blogspot.com
Postat av: Malin

Klart du klarar att skriva uppsatsen! Det kommer gå bra ska du se, även om man inte tror det när man börjar.

2009-11-04 @ 10:36:39
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0