Kaos i huvudet! :(


Naturen kan vara så vacker! :D

Oj, oj, oj vad det är mycket nu! :(

Jag har haft kursintroduktion idag för uppsatsen. Och jag känner mig helt matt!
Det är så mycket att ta in i början på en ny kurs! Min sista! :)

Jag fick iallafall några positiva besked! :)
Jag behöver inte fara upp hit till Univ förrän i januari! :D
Seminarierna går att ha via telefon! :)
Det kommer ju att kosta mig lite pengar, jag betalar samtalet själv.
Men det blir billigare än att åka 250 mil.
Dessutom förlorar jag inte en massa värdefull tid med min familj! :)

Så jag har nu framför mig en massa litteratur och en massa skrivande!

Dess för innan ska jag skriva tenta på fredag!

Lämna in en praktikrapport!

Fålla en klänning och lämna in den!

Packa!

Jobba lördag och söndag!

Gå till tandläkaren!

Gå på kostrådgivning!

Ev. lämna plasma!

Lyssna på konsert i kväll!

Som sagt! Jag har lite kaos i mitt huvud!

Hur har du det?

Ha det bäst!

Tjing!


Har mina fina Pilgrimsmycken på mig idag! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, det är verkligen mycket att ta in i början av en kurs och speciellt en kurs som innebär uppsats. Uppstartsprocessen är oftast väldigt förvirrande. Men uppsatsen är en väldigt rolig process också och det ordnar sig alltid. :)



Min bror bor i Ängelholm. Flyttade ner för att gå på brottargymnasiet i Klippan och blev sedan fast därnere.



Kram

2009-11-04 @ 15:06:07
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: Pia

God Morgon du vackra själ!



Men oj oj det var inte lite! Men det fixar du gallant,glöm bara inte att andas,äta och och sova i mellanåt annars tar kroppen stryk...



Vad härligt för dig att få komma hem och vara hemma länge!

När är du klar med hela utbildningen?



Kram Pia

2009-11-05 @ 09:02:11
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Pia

Smyger mig in och lämnar en Fredags kram till dig!

Tänk nästa fredag kan du mysa med din familj!!!!!



/Pia

2009-11-06 @ 08:33:40
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Helena

du ser! Allt ordnar sej!

2009-11-10 @ 09:13:12
URL: http://tjolebompan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0