Känner mig trött och sliten! :/

Vaccinerade mig i torsdag tillsammans med maken!
Vi har kännt oss trötta och dåliga hela helgen. :(

Annars så håller jag på och läser litteratur inför min uppsats.

Hoppas att ni har det bra!?

Jag önskar att jag kunde säga att jag gjorde det, men tyvärr så har jag mått bättre! :(

Kan inte fatta att det är en månad till Julafton! :)

Längtar, jag gillar verkligen julen och tycker att det är mysigt med advent.

Men jag tänker inte julpynta så mycket förrän om någon vecka.

Ha det bäst!

Tjing!


Har suttit och tittat på soluppgången nu två dagar på rad! :)

Kommentarer
Postat av: Pia

Kramar med styrka till dig!

Hoppas du mår bättre i dag min vän....

2009-11-25 @ 08:39:02
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Liw

Vad lustigt, jag hade precis läst din kommentar när ditt sms damp ner :)

Ska fråga min BM om hon vet ang. vetekuddarna, annars har jag en och kan lätt sy ihop en till bara för att :)

Jobbigt med uppsatsen, men du verkar inte vara ensam :S Hoppas ni har det bra där nere :)



kram kram

2009-11-25 @ 13:43:16
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0