Jaha, nu var det gjort!

I torsdags kväll åkte maken, jag och lillebror till Vårdcentralen.
Lillebror somnade i bilen så han fick sitta kvar där och sova. :)

Vi var kallade dit för att bli vaccinerade.
Kändes lite konstigt att sitta där och vänta och sedan
gå in och bli stucken i armen och få ett plåster och
en informationslapp och sedan bara gå igen.

Har mått lite dåligt i två dagar nu men börjar känna mig lite bättre nu i kväll! :)

I kväll ska jag och maken ha mysmiddag! :)

Håller på och fixar middag till sönerna, de ville ha korv med mos! :)

Maken och jag ska äta fläskkotlett med ugnsrostad potatis och
grönsaker med sås och kanske lite vitlöksbröd.
Funderar på att ta ett glas rött vin till maten! :)

Hoppas att du har haft en bra helg så här långt!

Ha det bäst!

Tjing!


Härlig bild! :)

Kommentarer
Postat av: Liw

Tack för inputen, det är så mycket som känns svårt att greppa, men det löser sig väl när man väl är där :) Visst födde du dina i Umeå, fanns det vetekuddar på rummet eller hade du med dig den?

Hur känns det att vara med familjen, eller dum fråga, det måste var underbart! Hoppas du slipper den ökända skrivkrampen så xjobbet går fort och smidigt :)



stor kram

2009-11-22 @ 23:00:25
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Pia

Skickar massor av kramar och ännu mera energi till dig!



2009-11-24 @ 09:09:13
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0