Home sweet home! :)


Den skånska slätten är rätt vacker! :)

Idag gör jag inte många knop! :p
Har sovit sådär i natt. Känns skönt att vara hemma men ändå konstigt. ;)

Jag har varit borta i 10 veckor och det har hunnit hända en hel del sedan jag for.
Men samtidigt är allt som vanligt! :D

Har redan hunnit hänga två maskiner tvätt som maken tvättade här om dagen.
Har även slängt in en maskin till. :)

Idag ska jag ta det lungt och fixa och dona lite här hemma.
Imorgon måste jag formulera mitt syfte och mina frågeställningar till min uppsats.

Hoppas att du har en bra dag!?

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Pia

Kram till dig!

2009-11-11 @ 10:13:12
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0