Brunch! :)


Pågens bröd god form gjort på dinkel och surdeg! :)

Tog sovmorgon idag igen! :)
Till frukost idag åt jag fiberhavregrynsgröt med lingonsylt och mjölk.
Åt även brödet ovan med leverpastej, skinka och gurka! :)
Drack en kopp the till! Köpte ett nytt the igår! :)


Icas I love Eco the med smak av lingon, hjortron och åkerbär! :)

Tänkte jag skulle "hålla kvar" känslan av norrland ett tag till
genom att dricka ett the som påminde mig om norr. ;)

Både thet och brödet var gott! :)

Bilderna är lånade från respektive företags hemsida! :)

Annars idag så ska jag ha "telefonseminarie" kl 13.
Har lagt in en maskin tvätt!

Det blir fredagsmys i kväll med pannkakstårta gjort på pannkakor, köttfärssås och ost! :)
Till efterrätt blir det nog glass och kanske lite popcorn. ;)

Hoppas att du får en bra fredag!

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Maria T

Ännu en "nyttihgetsmamma! :) Ha en bra helg! kram

2009-11-13 @ 17:12:35
URL: http://blogg.tauson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0